Úvod k Písni písní

24.03.2023

Rozbor biblického textu Šalomounovy Písně, písní, tak jak mi to zjevil nebeský Otec skrze vidění, které mi nebeský Otec dal v říjnu 2022.

"Byla to velká slavnost, kde má budoucí žena byla oděna do svatebních šatů, ale nebyla to svatba, byly to zásnuby, kde celá rodina mé budoucí manželky i s jejími přáteli, mne přijala jako budoucího ženicha. V tom mi bylo oznámeno hlasem, jenž vycházel z nebe: "Toto, co vidíš, to se bude dít od 15.3. do 19.3.. A bude to za šest měsíců!".

Zarazil jsem se, protože má svatba s mou první ženou proběhla 14.3.1987. Radoval jsem se, protože jsem si myslel, že se to vše týká mne samotného a mé budoucí manželky, se kterou jsem vstoupil před nebeským Otcem do manželství 23.11.2022. Protože vše začíná až o den později, než jak se to všechno odehrálo v roce 1987, tím mi bylo dáno najevo, že to, co vidím, není skutečná svatba, ale že tomu mám rozumět tak, že se jedná o zásnuby. A že se jedná o duchovní záležitost, která v tom čase proběhne.

Zarazilo mne, že to má trvat 5 dní. Dnes je to z porozumění čísel jasné, že se splnilo toto:

"Tehdy ti, kteří mají bázeň před Jehovou, spolu mluvili, každý se svým druhem, a Jehova stále věnoval pozornost a naslouchal. A začala se před ním psát pamětní kniha pro ty, kteří mají bázeň před Jehovou, a pro ty, kteří myslí na jeho jméno. A jistě se stanou mými, řekl Jehova vojsk, v den, kdy vytvořím zvláštní majetek. A chci jim projevit soucit, právě jako muž projevuje soucit svému synovi, který mu slouží. A jistě opět uvidíte rozdíl mezi spravedlivým a ničemným, mezi tím, kdo Bohu slouží, a tím, kdo mu nesloužil." (Malachiáš 3:16-18)

Když jsem se probudil, začal jsem počítat a zjistil jsem, že to není 6 měsíců, ale 5. Opět jsem nerozuměl, proč šest. Z významu čísla, je to patrné, že vše se týká nedokonalých lidí, neobráceného člověka, aby porozuměl, že nebeský Otec dělá tento rozdíl. Ač jsem se dotazoval, jak mám tomuto rozumět, jen jsem dostával ujištění, že mám plně důvěřovat tomu, co jsem viděl. Proto jsem toto oznámil nejenom své budoucí ženě, ale dvěma svědkům, aby ve svůj čas potvrdili, že jsem jim o vidění řekl.

Když 3.12. byla má manželka, kterou mi nebeský Otec dal za ženu 23.11., odvedena zpět do léčebny, protože nad ní zvítězil 24.11. po celodenním zápase démon, aby ji úplně ovládl, pořád jsem myslel na to, že bude toho 15.3. uvolněna. Pořád jsem neobdržel plné porozumění. Jak se blížilo datum naplnění viděného, dostal jsem zprávu, že se zbavuje telefonu, který jsem jí pořídil, aby mohla komunikovat s těmi, se kterými komunikovat potřebovala. Že má nový telefon a že se mnou nechce už nikdy mluvit. Věděl jsem, že se mnou nějaký čas komunikovat nebude, to mi bylo ukázáno v jiném vidění. Přesto se párkrát sama ozvala.

Když se to stalo, démon v ní po mne chtěl, abych provedl jím vedený rituál, což jsem odmítl, protože na rozdíl od těch, s kým byla v častém kontaktu, jsem věděl, kdo skrze ní se mnou i s nimi komunikuje. Tehdy mi Duch začal připomínat, že se blíží datum 15.3.. Opět jsem se začal dotazovat nebeského Otce na porozumění. Začal mi skrze jednu sestru, skrze naše rozhovory, ukazovat skutečné porozumění, co je tím datem myšleno. Nakonec mne 14.3. zavedl do Písně písní, abych si uvědomil, co tím viděním nebeský Otec myslel.

Mám obrovskou radost, protože mi nebeský Otec celou dobu, během těch pěti dní ukazoval v mnoha rozhovorech, jak to období prožívají bratři a sestry, ty projevy Otcova ducha. Dokonce mi jeden bratr začal popisovat jak jej Otec vede a jak mu dává porozumění a já si myslel, že už si rozbor přečetl. Ale ne, dostal se k němu až někdy 21.3..

Také jsem obdržel informaci ze dvou zdrojů, že si dva bratři 15.3. o mě psali a ten jeden už mne nenazývá bratrem, protože se toto naučil v domě SJ, ale ten jiný byl zase z domu ASD/A7D. Protože máme odpouštět až 77x, rád jim odpouštím jejich nerozumná slova. Přesně to koresponduje s výkladem, který si můžeme číst při rozboru Šalomounovy písně.

Co jsem měl pochopit tím oznámením o šesti měsících? Že uvolnění ze Satanových pout svázaných  démony, proběhne do konce dubna. Už jsem o tom psal v jiném článku, že to jsou ti, jenž přichází na vinici na poslední hodinu, jak to vysvětluje v jednom podobenství samotný Pán Jehošua (Matouš 20:1-14).

↓↓↓ DOPLNĚNO 06.05.2023 ↓↓↓

Poslední den dubna, kdy se nenaplnilo toto mé porozumění, jsem byl veden k tomu, abych se zamyslel proč. Pak mi bylo ukázáno, že po šesti měsících mne Otec očistí tím, že předložím určitá porozumění, na kterých se prokáže, že to co jsem odhaloval bylo vedeno Jeho duchem. Že když něco vnímám a je mi to ukazováno, jako duchovní porozumění vzhledem zásnubám, takže toto se projeví pro konkrétní pozorovatele až o měsíc později, což se i stalo. Opět je to pro mne o vytrvalosti a plné důvěře, že to propuštění skutečně přijde, ale až jej sám nebeský Otec vykoná a ve svůj stanovený čas. Musím mu tedy plně důvěřovat, že i kdyby se vidění opozdilo, bylo pravé a jeho naplnění rychle supí ke konci, ač ten přesný čas neznám.

"Vidění je totiž ještě na ustanovený čas a stále supí ke konci a nepoví lež. I kdyby se zdrželo, stále je očekávej; zcela jistě se totiž splní. Neopozdí se." (Habakuk 2:3)

↑↑↑ DOPLNĚNO 06.05.2023 ↑↑↑

   Mám tedy sloučit všech pět článků do jediného, aby byl rychle dohledatelný. Že byly dány k dispozici v těch dnech, to lze dohledat v archivu hlavní stránky mateřského webu.

Igor Zemánek
izbible@seznam.cz

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky