(5) Špehování

22.02.2020

- 5 -

Pojďme, a vystupme na Jehovovu horu


!!!AKTUALIZACE!!!

   Musím se touto cestou omluvit bratrovi Zbynkovi Šubrtovi, protože mi bratr Tomáš Marek, který má přístup do skupiny sdělil, že to co vložil bratr Zbynek Šubrt do svých příspěvků a komentářů, byla nějaká citace, která tam není uvedena a to mne zmátlo. Nechci jej a ani nikoho poškodit, proto uvádím na pravou míru. Jinak za myšlenkou, která se týká opatrnosti si stojím, jen to nebude případ, který se týká právě zmíněného bratra, za což se ještě jednou omlouvám, jak jemu, tak všem, které jsem mohl uvést v omyl. Úmyslně neměním příspěvek, aby bylo jasné, že nic neskrývám. Děkuji za pochopení.


Drazí bratři a sestry, i vy co jenom nahlédnete.

Velmi mne znepokojuje to, co jsem dnes náhodou zjistil ve skupině:
Prečo verím/nevrím, ze Duch Svatý je jedna z osob trojice a v trojicu

  Na žádost správce Zbynka Šubrta, jsem tuto skupinu asi před dvěma dny opustil. To je v pořádku. Napsal jsem jen velmi strohé rozloučení, aby ti, co na mé příspěvky reagovali, věděli, že už nebudu odpovídat. Je to veřejná skupina, takže existuje náhled, který umožňuje vidět i nečlenům, co se děje. Mne zajímalo, zda bylo mé rozloučení zveřejněno. Podle tohoto náhledu se to nestalo.

  Čeho jsem si úplně náhodou všiml, byl příspěvek Zbyňka Šubrta, který je psán plynulou češtinou, ač se mnou vždy komunikoval slovensky. Proč o tom všem píši? Je to proto, že mám určité poznatky z dob asi rok a půl zpátky, že náboženská společnost Svědkové Jehovovi, velmi intenzivně monitoruje své a také bývalé členy a to nejenom na FB. Jsou to velmi promyšlené postupy špehování našich názorů, které používala STB.

  Milovaní bratři z této organizace, dávejte si velký pozor na to, kde komunikujete a kdo je zřizovatelem daných skupin.

   Jak odhalují některé právní výbory, jenž je možné dohledat na YouTube, používají se skeny vašich mobilů a vaší internetové komunikace, jako důkaz pro odpadnutí a zahájení exkomunikace. Věřím tomu, že mne k odhalení vedl Otec, protože právě v této skupině je mnoho bratrů, kteří jsou stále členy této organizace.

  Satan je velmi rafinovaný v tom, jak zničit vaši víru. Exkomunikace z organizace je jedním ze způsobů, jak zničit váš vztah k Otci a Jehošuovi, pokud nejste přesvědčeni o tom, že vaše důvěra musí být založena jen na Otci a Jehošuovi. Ne na VRO.

  Pokud vás exkomunikují a vy nejste na to připraveni, pak vás Satan skrze zklamání, které prožijete, protože budete mít pocit, že vás všichni podvedli, semele. TO JE JEHO CÍL, ZNIČIT VAŠI DŮVĚRU K OTCI, buďto jako modláře, kteří svou důvěru z Otce Jehovy přenesli na VRO, nebo díky ztrátě přátel, rodiny z řad SJ v organizaci, když pak zůstanete sami a on (Satan) pak zničí váš vztah tím, že vám přivede do cesty ty, kteří už ten vztah ztratili a ti vás povedou v rámci takzvané svobody všude jinde, jenom ne k Otci a tomu dobrému, co jste se v organizaci naučili.

  Vkládám jako důkaz dva skeny, aby bylo jasné i vám, že se děje něco velmi nestandardního v této skupině.

Pokoj vám všem a mnoho Otcova požehnání.

Bratr v Kristu Igi

Igor Zemánek
izbible@seznam.cz


> zpět do sekce <

(6)(4)


Zbyněk Šubrt, 21. února 2020
Zbyněk Šubrt, 21. února 2020
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky